Dating internet online personals

Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Dating internet online service - Today hot theme: A thought for long periods, Victorian Ball I handed over after party, personals dallas pa Epworth Georgia, Groveton VA, Sainte Sophie Quebec, Burr Ridge Illinois
 
   Dating internet online service   Help Login Register  
Pages: i met this couple [1]
Author Topic: I met this couple
tourangeau

User
Posts: 5

View Profile 
2011-02-08 19-24-29

i met this couple once, he wanted me to bang his wife and he sit and watch....wtf
College guy looking for some fun, single women looking for sex Toyama, Dumas AR, Isle of Hope GA, Moose Pass AK

Find Hot Sexy Girls in

digiuseppe

Newbie
Posts: 5

View Profile 
2011-02-09 16-58-56

there is some sick motherfoers out there
MOVIE TONIGHT?, married wife looking Kinde MI, Cabery IL - Torrington, Auburn WY, Novelty, Fruit Cove
  • Affairs sex dating El Sobrante CA
  • concannon

    Sr. Member
    Posts: 5

    View Profile 
    2011-02-10 9-52-10-

    for cash?
    Asian girl!, looking for black guy for sex Lilly PA, Wolfforth -
  • Married and lonely women looking for affair Oceanside NY
  • ficken

    Member
    Posts: 16

    View Profile 
    2011-02-11 1-29-35-

    no...just ...nevermind lol
    treat me like you wish., single ladies South Russell, Orange OH, Leal, Woodford -

    kari

    User
    Posts: 31

    View Profile 
    2011-02-11 15-29-22

    kinda strange she came up very aggressive, then a little later, he came over after a few drinks we had. i look over, i said to her wtf is this guy looking at? she goes, oh thats just my husband....
    Lick this BBW, free sex Chirala - Bisbee AZ, Laplace, Waltonville IL, Lefkosia
    kaveh

    Sexy
    Posts: 17

    View Profile 
    2011-02-12 4-45-27-

    well, i wasn't into it, really. gonna have sex while this dudes watching...no. who knows how that would end.
    new to the area 26, women wanting escorts Coventry Lake CT, St-Alexis-des-Monts Quebec - Edgewood OH, Boardman NC
    45044 nudes, hot fucking Biwabik Minnesota.
    calder

    Sr. Member
    Posts: 5

    View Profile 
    2011-02-12 23-34-59

    did they know that you have a penis?
    serious biss!! ladies only, adult finders -
    florian

    Sexy
    Posts: 3

    View Profile 
    2011-02-19 22-33-49

    yeah yeah she grabbed it in the bar
    Full of Surprises are you?, divorce date - Kitty Hawk NC, Buffalo WI

    brathwaite

    Sexy
    Posts: 18

    View Profile 
    2011-04-01 2-36-03-

    standard
    VICTORY FOR MSU, married and lonely woman seeking for man Teague, Theodosia MO, Toledo, Windy Hills KY - Glen Allen AL, Willey
    gersh

    Newbie
    Posts: 32

    View Profile 
    2011-07-27 15-59-47

    please don't troll Xander
    Christal, Christall, Christel, Christele, Christell, Christle, mk m4, women seeking mature men -
    engelhart

    Full Member
    Posts: 28

    View Profile 
    2011-10-06 7-26-50-

    whaaa?
    After Midnight. Sucking Dick, No Strings. My Hotel. MARRIED A+++, older working women Cullen Louisiana - Ivins Utah, Guilford Connecticut
    Beautiful people, female seeking sex, girls on webcams Deresenii Hural.
    dubow

    Member
    Posts: 28

    View Profile 
    2012-04-29 20-42-00

    dont mind that troll
    I desire to hangout!!, asian female looking for sex Upper Arlington OH, Cambodia - Kenyon Rhode Island, Dennis Port MA, Carpendale WV, Millbrook
    horwich

    Hero Member
    Posts: 39

    View Profile 
    2013-02-03 12-56-19

    don't know him, meh...
    Possess photography skills, the other side sexy - Bridgeport New York, Fort Thompson, Picture Rocks, Loughborough
    Horny lady ready horny asians, Sexy married ready canada dating sites.

    Related Posts

     

    Report Abuse

    Valid CSS! Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0!